#1

Sache selber mache

in Simutrans 09.04.2010 20:57
von Xelofino • 193 Beiträge

Hallo Merkur

Ich han e phänomenali entdeckig gmacht. Ich hans usegfunde wies gaht und hans usprobiert. Es isch no es bitzeli chrüpplig aber das wird scho no. Du chasch tatsächlich Züg selber mache. Also zerscht ladsch der das abe : http://archive.forum.simutrans.com/topic...er02r3_DIST.zip
Das isch dä PakBuilder. Dänn bruchsch no MakeObj : http://sourceforge.net/projects/simutran...50.zip/download
Nachher bruchsch no es bitzeli know how : http://simutrans-germany.com/wiki/wiki/t...p?page=de_doPak
http://simutrans-germany.com/wiki/wiki/t...painter64_HowTo
http://simutrans-germany.com/wiki/wiki/t...e_SpecialColors
http://simutrans-germany.com/wiki/wiki/t...=de_dat-Dateien
http://simutrans-germany.com/wiki/wiki/t...e=de_VehicleDef
Es isch nöd e so vil wies usgseht! Dänn söttisch scho chönne dini eigete Kreatione mache. Achtung mit em Platziere vo dä Züg uf dä png Dateie. Es hät e Vorlag, det chasch abluege. Wenn d öppis nid verstahsch dänn schrib da ine. Ich bin au nonig sowit aber vilicht chan ich der scho helfe. Ich würd am Afang e Vorlag nä(z.b trolleybus und tram set/source/Toden) det häts gueti Bilder.

Xelofino


nach oben springen

#2

RE: Sache selber mache

in Simutrans 10.04.2010 22:26
von Merkur • 190 Beiträge

Das mit dä bilder checki nöd, dä rest jedoch scho

nach oben springen

#3

???Bilder iifüägä???

in Simutrans 13.04.2010 21:01
von Merkur • 190 Beiträge

wiä chamer di Bilder id .DAT Datei iifüägä?
Mus i jede Bild einzelln speicherä?

MfG Merkur

nach oben springen

#4

RE: ???Bilder iifüägä???

in Simutrans 15.04.2010 18:41
von Merkur • 190 Beiträge

ich hans jetzt im Griff.
Dä packbuilder isch in kombination mit äm Packhelper extrem guet.

nach oben springen

#5

RE: ???Bilder iifüägä???

in Simutrans 15.04.2010 20:06
von Xelofino • 193 Beiträge

Was meinsch i Kombination? Wie bruchsch du beidi?

P.S: Ich han d S 12 jetzt SBB Re 450 gnennt. Bitte nomol downloade.

Xelofino


nach oben springen

#6

Vorlage für .dat

in Simutrans 18.04.2010 17:32
von Merkur • 190 Beiträge

Ich hän jetzt ä Vorlag für .dat-Datein erarbeität.
Sie isch unter däm Link downloadbar:
http://www.file-upload.net/download-2445...utrans.doc.html

Merkur

nach oben springen

#7

RE: Vorlage für .dat

in Simutrans 25.04.2010 09:12
von Merkur • 190 Beiträge

casch mir das bild mal als png speichere? Bi mir funktioniärts rgendwie nöd
http://www.pic-upload.de/view-5413805/RABe-EC.jpg.html

nach oben springen

#8

Bild in Png

in Simutrans 25.04.2010 17:28
von Xelofino • 193 Beiträge

da isch datei. Wenn schicksch geg 2? Ich schicks der bald ich hoffe hüt noh.

Xelofino

Angefügte Bilder:
5qkantkkmx7r.png

nach oben springen

#9

Fabrik

in Simutrans 26.06.2010 22:37
von Merkur • 190 Beiträge

Ich hans gschafft ä Fabrik z'mache und au öppis nois zum transportiere.
Äs isch no bitzeli chrüpplig aber das wird scho no.

nach oben springen

#10

RE: Fabrik

in Simutrans 03.07.2010 16:43
von Merkur • 190 Beiträge

D'Fabrik und no äs paar wiiteri sind fertig und jetzt downloadbar im merkur-Xelofino-designs-Set.


Dateianlage:
nach oben springen

#11

Masken

in Simutrans 03.07.2010 16:51
von Merkur • 190 Beiträge

Ich han ä LKW-Maske gmacht und dä Xelofino ä zuugmaske. Ich stells mal inne damit alli wo eigeni kreatione mached die maskene abelade chönd

Angefügte Bilder:
Merkur's LKW-MASKE.PNG
Xelofino_Zug-Maske_pak64.png
nach oben springen

#12

pak.MXD

in Simutrans 05.07.2010 21:13
von Merkur • 190 Beiträge

Ich han usegfunde wiä mer eigeni pak-sets mache chan. Ersti Entwürf vom Logo sind scho fertig.
S'Startup-Logo:


Merkur

zuletzt bearbeitet 05.07.2010 21:15 | nach oben springen

#13

neus MXD Logo?

in Simutrans 30.09.2010 20:52
von Xelofino • 193 Beiträge

Hoi Merkur

Ich han da au en Vorschlag für es Logo. Wie findsch es? Ich finde dä ICN gseht eifach besser us als dä rabe 514 aber isch ahsichtssach. villicht passt s sbb cff ffs nid aber ich glaube die händ au es rächt druf uf üsem Logo druf z sih wil ohni si wär das ganze gar nid möglich!

Xelofino

P.S: Bild ide Galerie


zuletzt bearbeitet 30.09.2010 20:54 | nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Fsgtg55h
Forum Statistiken
Das Forum hat 46 Themen und 314 Beiträge.