Foren Suche

Suchoptionen anzeigen
  • GegeneinanderDatum06.04.2010 21:03
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander

    Hallo

    Da isch dä Spilstand. ich han nöd e so vol gmacht.
    Link: http://www.file-upload.net/download-2413...-1.7-L.sve.html

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum06.04.2010 21:03
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Ich han vergesse z speicher also isch dä fortschritt vo 1 stund verlore!!!!!!!!! Also ich mues eigetlich nur Züg ersetze aber das Gaht LANG!!!

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum05.04.2010 17:19
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    hallo nensch du das nid übertribä???????

    Alli dini Statione sind voll ussert die wo keis Hus isch und ich han bi dir jede 2. Monet möse en Stau uflöse. Au bi de Industrie häsch du alles volle. Eimal isch alles im kreis vo Stuttgart voll gsi und bis zu dir is Industriegebiet. Weisch wieso? will du eme Zug gseit häsch er söll vo dämm élwerk Hafe bis Stuttgart fahre(Auswahlsignal. Er hät solang wartet bis ich e klises brüggli bauet han und er jetzt det dure afhrt. Und du häsch büs igsetzt vo ich nöd han und dänn sind alles Trolleybüs gworde won is übercho han und es isch alles gstande. Aber egal. Ich han alles berichtiget was nötig gsi isch. ich han neui züg igsetzt und au s Meer trochegleit und ich han der d Bucht lah. Ich schicks der nächscht wuchenend wil i wahrschinlich nid e so vil zit ha werde und wil i jetzt au wil vil Baue.

    P.S : Häsch der No Death Beta 2 scho downloadet?

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum04.04.2010 15:32
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Wo isch dä Spilstand. ich törf morn nid e so vil spile wie suscht. du chunsch es eifach später über.



    Xelofino

  • No Death 2Datum04.04.2010 12:08
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema No Death 2

    Hallo alle zusammen!

    Es ist soweit! Meine No Death Beta 2 ist endlich fertig! Ich habe vieles dazugelernt und neues angewendet und hoffe es wird gut gehen. Falls ihr Probleme findet im Programm dann klickt entweder auf Fehlerbehebung im Hauptmenü oder schreibet es ins Forum bei Fehler! Ich wünsche euch viel Spass beim spielen. Ich werde weiterarbeiten.

    P.S : mit F5 speichern und F6 laden. Die Datei die Entsteht könnt ihr jederzeit löschen.

    Link : http://www.file-upload.net/download-2406...Beta-2.exe.html

    Xelofino

  • Bugs und ProblemeDatum04.04.2010 11:50
    Thema von Xelofino im Forum Game Maker

    Hier bitte alle Fehler reinschreiben und den Spieletitel. Ich werde sie mir anschauen und sie korrigieren.

    Here you can write in the bugs and problems which you found in my games. Please also type in the games name. I will take a look at them and correct them if possible.

    Xelofino

  • Pro EditionDatum03.04.2010 09:20
    Thema von Xelofino im Forum Game Maker

    hallo alle zusammmen

    Das Internet ist fantastisch. Ich habe ein Youtube Video gefunden mit einem Download link wo man die Anwendung für die pro edition downloaden kann. ich habe es versucht und es geht!!! Ich habe jetzt die Pro edition. Um euch das auch möglich zu machen habe ich es in das File upload getan. ihr müsst Diese Anwendungsdatei in die Mappe reintun bei den Programmen. Also: Computer/programme/game_maker8
    Dort die bereit existierende Anwendungs Datei irgenwohintun falls irgendetwas schief gehen sollte. Also viel Spass beim Maken
    Link der Anwendung : http://www.file-upload.net/download-2403..._Maker.exe.html
    Link für Merkur. Achtung! Anwendung in Gam(e)_ Maker um schreiben(du weisst was ich meine.oder?) : http://www.file-upload.net/download-2403..._Maker.exe.html

    Wer das nicht gecheckt hat der kann sich das Video hier anschauen. Dort sagt er auch alles : http://www.youtube.com/watch?v=-R1XkJoWVAw&feature=related

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum03.04.2010 08:23
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Ja natürli. Muesch aber mini Linie IC 2 au ausmustere. Und Buslinie muesch au no usmustere. Ich han jetzt dänn bald mini Beta 2 fertig und ich säg der, sie wird luschtig. Uf jede fall han i grossi fortschritt gmacht. Also: ruig abbreche.

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum02.04.2010 17:46
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Chönntis nid scho am Sunntig nomi si? Am Mäntig han i fast nüt me dävo. Please!

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum01.04.2010 21:35
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Ich han scho vili plän fürs nöchschte spil. Ich han scho amene ältere probet und glueget. Wenn mer dä Spilstand dänn schicksch dänn werd i sofort afange. Muesch mers aber nid a Karfreitag schicke wil i sowieso kei zit han. Aber am Samschtig oder Sunntig abed wär schön. Merci

    Xelofino

  • No Death 2Datum01.04.2010 21:32
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema No Death 2

    Ich bin hüt nomi wit cho. Han jetzt e Beta 1.6 wo stabil isch und gaht. mhhhhhh... Was isch dänn mit däm Getränkeautomat?

    Xelofino

    PS: Es gaht wahrschinlich no es bitzeli aber ich chume vorah. Wenn i luscht han dänn gahts s ganze vil schnäller.

  • No Death 2Datum31.03.2010 12:25
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema No Death 2

    Hallo alli mitenand

    Ich glaub es wird es bitzeli länger gah. Ich han im moment meh luscht uf Simutrans und Half Life 2.

    Xelofino

  • GegeneinanderDatum26.03.2010 16:41
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander

    Chan i d zit e bizeli fürverschiebe? nur öppe 5 - 10 Jahr?

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum23.03.2010 20:55
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Hallo

    Hier ist der Spielstand. Ich schaue nun nicht mehr auf das Geld sondern versuche möglichst wenig rote Stationen zu haben. Wir sind im Jahr 1943. ich weiss, dass ich lange gespielt habe und du hast nun die verbesserungen nötig. Na ja. also ich habe versucht die Datei direkt übers Forum hochzuladen. Link : http://www.file-upload.net/download-2373...-2.8-L.sve.html

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum22.03.2010 10:35
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Hallo Merkur

    Ich lueg jetzt nümä ufs Geld. Ich versueche das alli Haltestelle grün sind, alos bruch ich no es bitzeli. Mir sind jetzt im Jahr 1941 glaub i. Ich han jetzt scho Flugzüg und s HIG drüegg isch au mega gwachse(siehe Bildergalerie). Ich han bi dir e paar unschönheite verbesseret, ich has nötig gfunde es hät nämlich schrecklich usgseh. Ich schick der dä Spilstand wahrschinlich no bis am dunnschtig.

    Xelofino

  • 102.2.2Datum22.03.2010 10:29
    Thema von Xelofino im Forum Simutrans

    Hallo alli Simutrans Fans (nur dä Merkur und ich)

    di neu Simutrans version isch da. was ich bis jetzt bemerkt han : bessers Magnetschwebebahn werkzüg. Ich han wäge dä susi und dä Meret nöd chöne witerentdecke aber diehi werdi das mache. Download: Windows:http://sourceforge.net/projects/simutran...-2.zip/download
    Mac : http://www.file-upload.net/download-2415...utrans.zip.html

    Achtung ihr mönd alli addons neu inetue(is pak set)

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum07.03.2010 15:14
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Hallo

    Da isch dä spilstand. Ich han en perfektioniert. Ich han mer müe geh und es isch super. Alli Mini städt sind mega gwachse und ich han alles schnelli züg.
    Da isch dä Link: http://www.file-upload.net/download-2325...-2.6-L.sve.html

  • Gegeneinander 2Datum26.02.2010 15:17
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    SCHLAUE BUEB!!!!!!!

    Du häsch mers falsche gschickt!!!
    Bisch so müed gsi wos mer gschickt hesch? Das isch das wo du mir vorher mal gschickt häsch.
    Nei isch scho guet.

    Also hesch mer dä normali Spilstand?

    Merci

    Xelofino

  • No Death 2Datum25.02.2010 13:21
    Thema von Xelofino im Forum Game Maker

    Hallo alle zusammen!

    Ich habe hier den ersten Teil von meinem Spieleprojekt: NO DEATH

    Link(Beta1) : http://www.file-upload.net/download-2295...Beta-1.exe.html

    Steuerung : oben(springen), unten(auf den Boden), links, rechts
    Linke Maus Taste : Schiessen
    F4 : Bildschirm vergrössern

    Ich glaube ihr werdet es nicht verstehen, denn das Spiel ist auf der Basis des Spiels : Half Life gemacht(Charakter, Karte, usw)
    Ich habe die Pläne schon für den weiteren Spielverlauf. Es wird ein bisschen dauern bis ich die zweite Beta rausbringe.
    Schon einmal ein vorgeschmack: Gegner die auf dich schiessen, eine neue Waffe, ein Startmenü usw...

    Also habt freude am Spiel und berichtet mir wie es läuft.

    PS: Der jetzige Stand ist ca. 6% des (hoffentlich)werdenden Spiels.
    PPS: wenn jemand unbedingt auch mithelfen will(was ich nicht glaube denn es ist sehr kompliziert, ca. 3 Wochen bis man das ganze versteht) dann kontaktiert mich
    PS2: Fenster sind verwundbar(!)

    Ich weiss nicht ob ich dieses Projekt jemals beenden werde aber ich hoffe es.

    Ich wäre froh über ein paar Meinungen!

    Viele Grüsse

    Xelofino

  • Gam... MakerDatum15.02.2010 15:43
    Thema von Xelofino im Forum Game Maker

    Gam... Maker ist ein Programm mit dem man ganz einfach seine eigenen Gam(es) machen kann. Es hat ein Tutorial dazu mit welchem man sein erstes Gam(e) machen kann und das programm kennen lernt. Die lite version ist gratis. Download: http://www.yoyogames.com/gamemaker/send_download
    Hier der Download für Lukas weil im Link das Wort Gam... enthalten ist: http://www.file-upload.net/download-2313...Maker8.zip.html

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum11.02.2010 20:29
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Isch mer leider schlecht glunge aber naja. Ich han bi dir 2 mal möse e blockierig löse. Hans jetzt so gmacht das das nüme passiert. Da isch dä Link http://www.file-upload.net/download-2250...-2.4-L.sve.html wie versproche.

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum10.02.2010 19:04
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Han hüt nid e so viel zit gha zum simutransle. Ich bin morn sicher fertig.

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum09.02.2010 20:40
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Merci Merkur. Du chunsch en wahrscheinlich morn wieder über.
    Lueg morn abed nomol no.

    Xelofino

  • MiteinanderDatum09.02.2010 13:49
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Miteinander

    Merkur was isch mit em Miteinander los? ich glaub du häsch Miteinander 1.10 L oder nöd? Wenn nöd sorry.

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum09.02.2010 13:39
    Foren-Beitrag von Xelofino im Thema Gegeneinander 2

    Was isch mit em gegeneinander 2 passiert merkur? Häsch nöd e so zit zum spiele. Ich han nüt zum mache.

    Xelofino

  • Gegeneinander 2Datum04.02.2010 19:23
    Thema von Xelofino im Forum Simutrans

    Hoi Merkur

    Was würsch halte vomene Gegeneinander 2 ? Ich han da mal e Welt: http://www.file-upload.net/download-2227...nder-2.sve.html
    Willsch du oder söll ich afange? Allfälligi änderige ade welt?
    Schrib mer.

    Xelofino

Inhalte des Mitglieds Xelofino
Beiträge: 193
Ort: CH
Geschlecht: männlich
Seite 7 von 7 « Seite 1 2 3 4 5 6 7 Seite »

Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Fsgtg55h
Forum Statistiken
Das Forum hat 46 Themen und 314 Beiträge.

Xobor Forum Software ©Xobor.de | Forum erstellen
Datenschutz